טריקים פשוטים לייעול שריפת שומן

יש המון אנשים שמתחטבים בקלות.

יש המון אנשים שגרועים בזה.

אבל בואו נניח את ההיבט הגנטי של המשוואה בצד, למה לעזאזל אתם לא מתחטבים יותר מהר?
אנו יודעים שגנטיקה שולטת בסוף היום כשכל הדברים שווים. אבל ברצינות – מה אתם יכולים לעשות כדי לייעל את התהליך המייגע?!

אתם עושים דיאטות כבר כמה שבועות, אבל  עדיין לא התקדמתם כמו שאתם רוצים!

יש לי כמה תובנות לגבי הסיבה לכך שאינך מייעל את אובדן השומן שלך וכיצד תוכל לזרז את התהליך. זה קשור למוח, ואני מאמין שהגוף עוקב אחרי הנפש.

יש לחשוב ולנתח את המנטליות שלך כלפי דיאטה מחמירה.

רוב האנשים פשוט עושים דברים בצורה פשטנית מבלי לבחון את "הפרטים הקטנים" שבאמת, הם שיגרמו לך להתקדם.

ייתכן שזה מה שאתם עושים כרגע בתהליך שריפת השומן שלכם:
-אכילת פחמימות דלות, או אפילו אפס פחמימות כי "פחמימות זה משמין"

-אוכלים "שומנים בריאים". מי לא אוהב אגוזים וחמאת בוטנים ??

– ביצוע אירובי על קיבה ריקה, מכיוון שזה הכי עדיף לשריפת שומן.

-מתאמנים כוח לפחות למשך שעה.

– לוקחים שורפי שומן אולי?

כל הדברים המפורטים לעיל צריכים להבטיח שאתם מתחטבים נכון? זה די פשוט, תאכל פחות קלוריות ממה שאתה שורף ותאכל מספיק חלבון ובום – אתה חטוב! לרוע המזל, אינך עושה כל שביכולתך בכדי לוודא שאתה משרפת שומן אנושית, והנה מה שאתה לא עושה ומה שאתה צריך לעשות.

לא משנה כמה קשה תעבוד, אנחנו מתאמנים סה"כ 1-2 שעות ביום מקסימום. יש גבול לכמה אפשר לשרוף. אז אתה נותן בראש שעה אחת ובשאר ה23 שעות ביממה אתה מתעצל כמה שיותר. בקושי זז. אני עובד במחשב כל היום, כל יום, אז אני משתדל לעבוד בעמידה בדרך כלל. תתרגלו לאי נוחות אם אתם רוצים להגיע לשיא היכולת והפוטנציאל שלכם, איבוד שומן בגוף מעולם לא הייתה אמורה להיות נוחה.

ייתכן שאתם זזים ופעילים במשך היום אבל גורם אחר מגביל אתכם. למה אני מתכוון? מוסר העבודה שלכם.

האירובי בוקר שלכם. תעשו את זה עם חשק. פירוש – שימו את השיפוע בהליכון עד לרמה הגבוהה ביותר, וכוונו את המהירות לרמה שבה אתם לא יכולים לשלוח בטלפון הודעה או להחזיק אותו. אתם יכולים פשוט להחזיק מעט בהליכון לשיווי משקל ולשמוע למוזיקה מעוררת מוטיבציה.

הדיאטה שלך … אמרת שאתה "דל בפחמימות" אבל אתה מצדיק כמה חטיפי חלבון פה ושם, שלא לדבר על ההצדקות שלך "תוך כדי תנועה" להחליף אוכל אחר. אתה תמיד צריך להיות מתוכנן היטב ומוכן עם הארוחות, אין ספק.

אתה יכול לחשוב שאתה מעודכן וסופר חכם בתזונה ולעקוב אחר מחקרים הכי חדשנים להוכחת כל דבר בחיים, אבל להיות "בסיסי" ולאכול 5-8 ארוחות קטנות יותר לאורך היום בהחלט יעזור רוב הפעמים לא משנה מה המחקר החדש אמר. ההשפעה התרמוגנית הזעירה של אכילה לעיתים קרובות יותר ועיכול בהחלט תעשה את ההבדל בכל יום ויום ותצבור השפעה  חיובית.

אם כבר מדברים על דיאטה – תיפטרו מה "השומנים הבריאים" שלכם. ישיבה על כיסא המשרד שלך 8-12 שעות ואז בלילה לחגוג עם "חמאת שקדים גולמית" זה פשוט להוסיף שומן לשניצלים הצדדים והגב התחתון שלך.

אתה רוצה חומצות שומן חיוניות? תקנה חומצות שומן אומגה 3 איכותיות.

שתו את המים שלכם בעקביות כל יום. אנשים מתעצלים לשתות ולא מבינים את חשיבות הנוזלים בדיאטה. הם לא מבטיחים ש"כמות הנוזל x " עבורם נבלעת בכל יום. כן, מים אכן מגבירים את חילוף החומרים שלכם וחיוניים לכך שהכל יתפקד ברמה הגבוהה ביותר. אני פשוט אעצור ממש כאן ואאפשר להכל לחלחל פנימה. אל תתעלו ממה שנראה לכולם פרטים מינוריים, כי סמכו עליי – אני עושה את זה כל כך הרבה זמן כדי לדעת שיש לקחת בחשבון את כל המשתנים כשרוצים להציג את המיטב שלנו מבחינת מבנה גוף אפשרי.

תודה רבה!

השאלון נשלח בהצלחה