התנהלות נכונה בחג הפסח

עוד חג בפתח ואני מופצץ בשאלות, לחץ ומצפון מכולם של 4 כוסות יין, מצות וכמובן ארוחת ליל הסדר!

חברים יקריםםםם

קודם כל לזרוק פאניקה מהחלון! יש עוד 3 ימים לערב חג וזה אחלה זמן להתחיל ולהקפיד עוד יותר, להתאפק עוד טיפה ולשמור את הצ׳יט לארוחת החג עם המשפחה והחברים.

כמובן שההתנהלות היא כמו בכל צ׳יט- ארוחת מותרות תמורת הארוחה הכי גדולה שלנו ביום. לא צריך לנתח יותר מדי, תאכלו עד שובע ובטקט בלי לספור יותר מדי ולחשבן – הכי חשוב להנות ולא להתפוצץ.

בעניין היין, 4 כוסות- אין מה לעשות מנהג, אבל אף אחד לא אמר 🍷אז גם פה לשמור על הגיון בסיס.

אם בכל זאת החלטנו ללכת על ארוחה רגילה למי שלא רוצה לעשות צ׳יט, אפשר לשמור כמה מנות פחמימה, חלבון ושומן ולאכול משולחן הסדר לפי העין. להימנע מכל סוגי הסלטים (סלט חי ללא תיבול 👌).

ולמה שהכי חשוב- 1.5 מצות = מנת פחמימה. זה לא כולל את הנוטלה, היא
מחוץ לתמונה🤣

יש גם המון שלא יכולים בלי מרק קיינדלך, אז כנסו לאתר ותהנו הכנתי לכם מתכון: מרק קניידלך

נ.ב – ״האק״ קטן למצה עם שוקולד מבלי לחרוג בתפריט.. יש ממרח שנקרא ״צ׳ופלה״ שזה ממרח ששווה ערך לחמאת בוטנים בערכים ובאיכות. הוא מכיל אגוזי נמר, לוז וקשיו שכולם מקורות שומן מאוד בריאים. 32 גרם מהממרח הזה זה מנת שומן, גם בתפריט היומי שלנו. יש לזה טעם של שוקולד לייט (אני אישית מאוד אוהב). מוריד את הצורך לשוקולד, 0 חריגה ו0% מצפון. וטעים! תחפשו בחנויות טבע כלשהן כמו ניצת הדובדבן וכו׳.

תשמרו לכם מנת פחמימה (1.5 מצות) + 32 גרם מהממרח (2 כפיות) לנשנוש של פחמימה + שומן. המים על המצה לא נחשבים מהצריכת נוזלים😂

תמונה של המוצר:
ממרח
עכשיו חג שמח סופית ❤️

תודה רבה!

השאלון נשלח בהצלחה