ספר דיגיטלי לאימון מהבית

יש לכם מזל שאתם תקועים בבידוד, כי יכול מאוד להיות שבזכות משבר הקורונה, תצליחו בפעם הראשונה בחייכם לעשות את השינוי המשמעותי ולהגיע לגוף החלומות שלכם מהבית. המשיכו לקרוא על המדריך המלא שיעזור לכם לנצח את המשבר ולהפוך את 2020 לדבר הכי טוב שקרה לכם.

אל תעצרו את התהליך שלכם

תשתמשו בו לטובתכם

תצברו פער על כולם

אין יותר צורך לצאת מהבית ולשלם מאות שקלים על פגישות ייעוץ או לבזבז זמן יקר. להתחטב ולשרוף שומן, לעלות במסת השריר תוך שמירה על אורח חיים בריא מעולם לא היה פשוט, וריווחי יותר.

מעניין אתכם? תמשיכו לקרוא.

אז בקצרה - מה זה? מה נכלל? ולמי זה מתאים?

אילו תוצאות ניתן להשיג עם תכניות האימונים שלי? חשבתי שתשאלו. לחצו על הכפתור כדי לגלות.

מה הטירוף הזה כולל?

הטבה בלעדית

הנחה בלעדית לתכניות אונליין בליווי אישי לכל רוכשי הספר. כולל התחייבות להחזר כספי מלא.

טיפים, דגשים והמלצות

טיפים כלליים שיועילו לכולם בכל הנוגע לאימונים. כיצד להתנהל עם נפח, כמה פעמים בשבוע, פירוט מוחלט.

תוכנית אימון ביתית

בהתאם לפציעות, מוגבלויות, אזורים שתרצה לשפר + גישה מלאה לסרטוני הסבר - מאימונים ביתיים ללא ציוד ועד לחד"כ הכי מאובזר בארץ.

גישה בלעדית לאתר

גישה לעשרות סרטוני הסבר, טיפים, מתכונים, מאמרים. תוכן מתחדש על בסיס שבועי.

שאלות ותשובות נפוצות

תכניות האונליין מתאימות ומותאמות לכולם.
למתחילים לחלוטין שאף פעם לא התאמנו ועד לרמה המתקדמת ביותר.
לגילאי 14 ומעלה.
לאנשים שלא מוכנים להתפשר על תוצאות וגוף החלומות שלהם שלהם.

לא, אני עובד עם מגוון רחב של אנשים. צמחוניים, טבעוניים, צליאקים, חולי סכרת, רגישים לגלוטן והלאה והלאה והלאה. כל תכנית מותאמת אישית ללקוח בהסתמך על השאלון ההתחלתי, העמוק והאישי שהלקוח מקבל בעת רכישת התכנית.

לא. מיתוס נפוץ ושקרי. אצל נשים רמות הטסטוסטרון הן מאוד נמוכות ולכן בניית מסת שריר הוא מאוד קשה ואיטי. אצל גברים זה גם תהליך מייגע והרמות שלהם גבוהות פי כמה. במידה ונעשה תהליך ירידה באחוזי שומן ללא אימוני משקולות עבור נשים – נגיע למצב של רזון ללא מסת שריר ולא לשריר המחוטב והיציב שאנו שואפים לו.

כל כך הרבה אנשים מגיעים אליי מבולבלים לגבי האימונים והתזונה. כולם יגידו לכם משהו שונה בתחום הזה, וכל המידע הסותר הזה לא יוביל אתכם לשום מקום. התפקיד שלי הוא להכווין כל לקוח בדרך הנכונה עבורו. כל אחד בנה לעצמו תפרט תזונה ואימונים פעם בחיים – ואם אתם פה כנראה שמשהו שם לא עבד שם. אימנתי מאות אנשים למטרות שלהם בשנים האחרונות ואני מאמין בלב מלא שאני יכול לעזור גם לך. אחרת לא הייתי מתחייב להחזר כספי מלא.

בתור מאמן אישי בעברי, ומאמן אונליין בזמן זה – אני יכול להעיד מניסיון על האפקטיביות של אונליין אל מול אימון פרונטלי. יתרון ראשון הוא מהפן הכלכלי. רוב האנשים יצטרכו בין 2-3 אימונים בשבוע על מנת להתקדם, ואימון אישי איכותי לא ירד מאיזור ה100 שקלים לאימון.
יתרון שני בוהק הוא אי התליות. כלומר לא תצטרכו להיות מוגבלים ע״פ לו״ז של מאמן אחר – ותוכלו לקבוע לעצמכם שעות/ימים על פי העדפה.
יתרון שלישי הוא זמינות המאמן 24/7 עבור הלקוח. אימון אישי הוא שירות יקר, ולכן ברגע שלקוח נמצא עם המאמן – כמובן שהוא מצפה שהמאמן לא יגע בטלפון ויהיה רק איתו ובצדק. אך מה עם כל שאר הלקוחות של המאמן שצריכים תמיכה והכוונה? בדיוק. באונליין זה לא קורה.
יתרון אחרון (למרות שיש עוד המון) – הוא הכלים והידע שאתם רוכשים בתהליך. כמובן שאני פה על מנת להסביר לכם הכל בצורה הטובה ביותר – אך העובדה שאין איתכם מישהו פרונטלית ואתם צריכים לתרגל דברים על סמך הוראות שאני מספק כמו סרטוני הדגמה וכו, אתם בעצם רוכשים כלים וידע לעתיד כדי להיות בוסים לעצמכם.

ניתן לסלוק כל אשראי באתר בצורה הכי בטוחה שיש מלבד כרטיסי דיינרס/אמריקן אקספרס. גם ניתן לשלם באמצעות תשלום מאובטח של PayPal. ברגע הרכישה, הספר יישלח אליכם למייל כקובץ ביחד עם חשבונית מס הקבלה עבור רכישתכם.

למה אתם מחכים? נצלו את המשבר!

תודה רבה!

השאלון נשלח בהצלחה