מה הלקוחות שלי חושבים עליי?

מאמן אדיר, נסיון רב יחד עם דאגה לכל לקוח ולקוח, באמת נותן 100 אחוז מעצמו, עשינו יחד שינוי גדול בתקופת זמן יחסית קצרה, ממליץ לכל אדם אשר רציני ורוצה להשקיע בעצמו קצת
ניקו צנטוריה(niko_c0104)

אני דיי בטוחה שהתמונות מדברות בעד עצמן אבל בכל זאת, הכי שמחה בעולם שבחרתי לעשות שינוי ועוד יותר שמחה שבחרתי לעשות אותו איתך. 
יכולה להגיד בלב שלם שזה קשה ויש לך משמעת מפחידה בכל מה שקשור ללקוחות אבל מי שידע לתת מעצמו יקבל פי עשר ממה שהוא חושב.
להגיד את האמת לא ציפיתי, הגעתי בלי יותר ציפיות לגבי מה שיהיה ובעיקר בלי אמונה בעצמי. גרמת לי ללמוד שאם אני באמת רוצה משהו אף אחד לא יכול לעצור אותי ודחפת אותי למקומות שאם היית אומר לי שאגיע לשם הייתי צוחקת לך בפנים.
מעבר לזה יש לך ידע מטורף שלא ראיתי אצל אף אחד, אין דבר כזה ׳תעשי ככה וזהו׳, מאחורי הכל יש כוונה וגם אם הייתה לי את השאלה הכי מטומטמת תמיד ידעת לענות לי ולתת לי להרגיש שזה בסדר ואפילו חשוב לשאול כל דבר קטן.
אני תמיד אומרת שאני המעריצה שלך, אין אחד ששואל אותי עליך ולא מקבל חפירה של שעות, שינית לי החיים והחשיבה ברמה שאני לא חושבת שאתה מודע אליה בכלל. אם עד עכשיו זה לא היה ברור – אני חושבת שלעבוד איתך זה הדבר הכי טוב שכל אחד יכול לתת לעצמו. ואם כבר, אז מגיעה לך תודה ענקית על הכל.

 שחר כהן
(Instagram – shaharcohenn)

דבר ראשון והכי חשוב שאתה דואג למתאמנים שלך אם זה במצב הבריאותי ואם זה במצב נפשי דואג לזה שלמתאמן יהיה תפריט טוב ונוח אם הרבה גיוונים ככה שהוא יוכל לדחוף את עצמו למקסימום ולא להתבאס שחייב לאכול רק אורז וחזה עוף כמו ב״ספר״
התוכנית אימונים והאירובי מותאמים למתאמן ככה שיוכל למקסם את התוצאות אם המינימום (כמובן לא לעבוד קל אלה לעבוד חכם) ודואג שהמתאמן יעבוד בטכניקה נכונה ולא יפגע בעצמו גם אם זה להזמין את המתאמן לבוא להתאמן איתך או לשלוח סרטוני וידאו דרך הוואטצאפ בקיצור מאמן תותח ומספר אחת בישראל 🔥

(Dani_popov2)

 
 

שמי לירז בלס , אני עם בר פחימה כמאמן כבר כחצי שנה, משקיע בי נותן לי מהידע שלו ועוזר לי להתקדם ולהגיע למטרות שלי . מאמן שדואג לך גם אם זה ב 12 או 2 בלילה , תמיד זמין לעזור ומי שיחליט לבחור בו לא יתחרט !
לירז בלאס (Liraz_balas)

שמע אתה המאמן הראשון אונליין שהיה לי, כן אולי אנחנו לא מתקשרים ברמה שמאמן ומתאמן צריכים? וזה הרוב בגללי, אני ממש מרוצה שנכנסתי לזה איתך כן יש דברים לשפר אבל זה בכל תחום ובכל מצב הדרך שלך מדהימה ומשפיעה על הרבה אנשים 💪🏽
תומר חיים (@tomerhaim923)

ההיכרות שלי עם בר הייתה דרך האינסטגרם הייתי חייב לעשות גם את השינוי של המאות אנשים שהוא עזר להם ותמך בהם בר באמת נותן את ה100 אחוז שלו עבורי לכל שאלה ובכל זמן והשיפור שלי אדיר מבחינת הכל מאוד ממליץ עליו בתור מנטור לחיים💪❤
נועם דקל (Noamdekel11)

קוראים לי נתנאל ישי, אני מתאמן כבר חצי שנה בערך בחדר כושר וראיתי תוצאות נחמדות. לפני חודשיים, לאחר חיפוש מעמיק והתייעצויות עם כמה מאמנים החלטתי להתחיל תהליך עם בר. גם ההחלטה הזאת לוותה בהתלבטויות בגלל שחשבתי שאין לי הרבה לאן להתקדם כי שרירים כבר היו, ששלחתי תמונות לבר הוא אמר שתמיד יש לאן להתקדם והבטיח לי להיות מרוצה, הייתי טיפה סקפטי אבל הלכתי על זה. ועכשיו אחרי חודשיים, סוף התהליך, אני חייב לאמר שאני מרוצה עד הגג! הגוף שלי עבר שינוי מטורף והוא במצב הכי טוב שהוא היה אי פעם! מבר קיבלתי את השירות הכי טוב שאפשר, גם אם זה הודעות ב12 בלילה וגם אם זה חפירה על תרגיל שלא הייתי בטוח לגביו הוא תמיד ענה ולא שחרר עד שהבנתי הכל מהכל. גם בהתחלה בגלל שהכל אונליין חששתי טיפה שזה יהיה לא הכי אפקטיבי ושדרך תמונות אי אפשר באמת לדעת, בר הוכיח לי אחרת. הוא ידע תמיד מתי לשנות את התזונה, להעלות אירובי וכו'. בקיצור אם אתה מתלבטים לגבי מאמנים אני, מנסיון, ממליץ לכם לא להסס ופשוט להתחיל עם בר ולסמוך עליו כי הוא יודע!

מאמן מלך עונה תוך 5 דקות על כל שאלה המאמן היחידי שייתן שירות כזה וזה לא רגיל בכלל. בלי שום קשר כל תשובה מקצועית. 100 אחוזי הצלחה במידה ותקשיבו לתותח הזה

אופיר שכטר

אני רק התחלתי את דרכי עם בר ואני חייב להגיד שני דברים. דבר ראשון הוא זמין לכל דבר לכל שאלה טענה ומענה אפילו בסופש ב2 בלילה! שזה פשוט מדהים ונוח ברמות. הדבר השני זה שהוא אשכרה הבן אדם הראשון שאשכרה הצליח להוריד אותי ממשקל שלא חשבתי שאצליח לרדת אליו. אז שאפו והמון הצלחה בהמשך. דרך אגב הורדתי בפחות משבוע כמעט 4 קילו ואני לא סובל במהלך היום.
איל יעבץ (instagram – @ayalyavetz123)

כל החיים שלי יצאתי ונכנסתי מדיאטות ולא הצלחתי להוריד במשקל בצורה טובה ונכונה.
החלטתי שאני לוקח מאמן שיבנה לי תוכנית טובה של אימונים ותזונה.
ופה בר האלוף נכנס לתמונה!
כבר מהשאלון ההתחלתי שהוא שלח לי הרגשתי שנכנסתי למאמן הנכון!
זמין בכל שעה ולכל שאלה! נותן תשובות מפורטות שלא ישאירו לך ספק הכי קטן.
אז חודשיים עם בר, והורדתי בערך 17 קילו, מרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי גם מול המראה וגם בפנים.
ממליץ בלי שאלה בכלל.

אוראל דיין
(Instagram – oreliix)

וואלה בתור מאמן אתה פשוט תותח, אתה לא מתפשר על כלום ולא מוותר על קטנות. יכול להגיד שאם היית מוותר לי עלאירובי או על משהו מתוק או על ארוחה מותרת לא הייתי איפה שאני היום. לימדת אותי כוח סיבולת ואת המשמעות של רצון אמיתי. ובתור מאמן לשעבר אתה עדיין מדהים, עונה כל הזמן על שאלות בצורה הכי מקצועית גם כשאתה לא מקבל ממני כסף.

יובל אללי
(Instagram – yuval_alalli)

אוקיי אז ככה, התחלתי והייתי קצת סקפטי. ניסיתי כבר כמה דברים בעבר שלא כל כך עבדו. תמיד הייתי ילד שמנמן, לתקופות גם ממש שמן. ומגיל בערך 10 הבנתי שזה לא טוב אבל לא הצלחתי להפסיק לאכול אף פעם. היה כמה שבועות של דיאוה כזו או אחרת שהצליחו ומייד לאחר מכן חזרתי למשקל ההתחלתי ואחרי רובן גם העלתי יותר.
עכשיו, גיל 17, מצאתי את בר. הוא בנה לי תפריט, ותכנית אימונים. ירדתי בחודשיים המון, לפחות יחסית למה שניסיתי עד עכשיו. ירדתי כמעט עשרה קילו. עכשיו זה לא נשמע הרבה אבל זה כל כך משמעותי שיש מאחורי זה תכנית שאני יכול להמשיך איתה הלאה. תפריט שאפשר לעמוד בו, ותכנית אימונים הגיונית מאוד וברת השגה. אני בטוח שאמשיך עם אורך החיים הזה גם לאחר שסיימתי את התכנית.
אם יש שאלות מוזמנים לשאול בfluent_droner

מאמין שהתמונות של הלקוחות יעשו את העבודה אז לא ארחיב במילים יותר מדי. 
בתור אחד הלקוחות הראשונים, לא יכולתי לבקש מאמן וחבר טוב יותר.
כמה שחשבתי שאני יודע לבד ויכול להסתדר גם לבד, באמת שהבנתי שאין תחליף למישהו מסודר ומקצועי עם ידע מטורף שמפתיע אותי כל פעם מחדש. מקצועיות, מילים טובות, דחיפה שצריך ברגעים קשים, קביעת מטרות ועמידה בהם. 
כל זה רק חלק קטן ממה שקיבלתי מהליווי בתוכנית. 
שלא נדבר על ידע מהרמות הגבוהות ביותר שיצא לי לראות בספורט הזה. 
לא יכולתי למצוא מאמן טוב יותר ואני מודה על כל שניה ודקה שבחרתי בו. 
אין לכם מושג כמה זה עוזר שיש מישהו שמאמין בכם ורוצה את השינוי וההתקדמות שלך בדיוק כמוכם. 
תודה על הכל.

איציק ביני
(Instagram – itzikbini)

אני מתאמנת כבר 4 שנים, עברתי לפחות 7 מאמנים שונים והיחידי שהרגשתי שנותן לי 100% מעצמו, קשוב, אכפתי, זמין – זה חד משמעית בר.
לבר יש מלא ידע והבנה למה לבצע משהו מסויים ולא סתם כי ככה כולם עושים.
אחד הדברים הכי חשובים זה לדעת לתמוך ברגעי משבר.. ויש כאלה – בר מקשיב מבין ועוזר לצאת מהמשברים האלה למקומות טובים יותר.
אני הרגשתי שאני המתאמנת היחידה אצל בר (ויש לו עוד מלא תכלס) – התשומת לב והמענה באמת מדהימים!

צליל חזי
(Instagram – tslil_hezi)

מהתחלת הדרך משדר ביטחון, ידע וניסיון רב. זמינות גבוהה וסבלנות להסביר, לענות ולפרט על עומק הדברים (למה עושים ואיך עושים בדיוק). מקצועי במתן פידבקים שבועיים מדוייקים וביצוע התאמות ושינויים תוך כדי התהליך.

יובל רגב
(Instagram – yuval_regev1)


ענית לי מהר על כל שאלה וכל פעם שהחלפנו סיגנון עבודה הסברת כמו שצריך וגם גיוונת לא מעט, תמיד היתה התקדמות ולא הרגשתי שנתקעתי או שלא הרגשתי שאני עושה משהו לא נכון. היה תענוג לעבוד איתך!

(Lior_gavri3lov)

טוב אז אתחיל בזה שאתה תותח , שינית אצלי בחודש משהו שבחיים לא הצלחתי לשנות בעצמי לא משנה כמה ניסיתי אף פעם לא הצלחתי להתמיד ולהתאמן וגם כשיש בגרויות ומתכונות וגם כשאין מצב רוח ומוטיבציה תמיד חשבתי על לא לאכזב אותך ובעיקר לא לאכזב את עצמי.
הכנסת בי אטרף כל תמונה וכל עדכון ששלחתי , הדבר הכי כיף היה לשבת בלילה ולעשות השוואות בין התמונה הראשונה לכל תמונה ששלחתי לך במהלך החודש.
עוררת בי את השד איך שאומרים ותודה רבה לך על זה.
אני זוכרת אמרו לי מה את הולכת למאמן אונליין זה בזבוז של כסף ואני אגיד את האמת אני שמחה על כל שקל ואגורה שהוצאתי עלייך.
אתה מאמן מתחשב ומראה ביטחון וזה מיוחד לדעתי.
תודה רבה על הכל וממליצה בחום❤
עדן סבח


אני אתחיל בזה שאתה אדם מדהים ונהנתי איתך בתהליך כמו שלא נהנתי עם אף תזונאי(ועברתי עוד 2 "מומחי תזונה" חוץ ממך. אותם "מומחי תזונה" הם אנשים שקיבלו "שם" שהפך אותם למותג , אך בפועל הם לא כל כך טובים…)😬.
היחס האישי שאתה נותן, הסבלנות לריבוי שאלות, והמענה בכל שנייה היו יוצאים מן הכלל.😱
אתה באמת מספר אחד בתחום!👏🔝
שינוי פסיכי בזמן כל כך קצר ברמה שבחיים לא ראיתי חצי מזה.🔥
הטיפים שאתה נותן נם נורא נורא משמעותיים ובאף מקום אחר לא אמרו לי טיפים כאלה!!! #מאסטר🙇‍♂️
חד וחלק שווה לחסוך קצת כסף בשביל לקבל את שירותך👑
ומי שחושב שכל התפריטים ותוכניות האימון שלו אותו דבר, אז זה ממש לא ככה והוא באמת התאים לי את הדברים. הוא גם הכין שאלון בקרה על מנת שיכול להבין את המצב שלי בכל רגע נתון עד הפרטים הכי הכי קטנים, ובהתאם לכך עשה גם שינויים. בקיצור *פסיכי*!💥
האינסטגרם שלי – amir_mardakhaev@

תודה רבה!

השאלון נשלח בהצלחה